Beschrijving
Titel: Het marketingplan, 2e editie Auteur: M. Burk Wood ISBN: 9789043011105 Conditie: Used Dit boek is een praktisch 'how-to' boek over het opstellen van een marketingplan. Informatie over de grondbeginselen van marketing, management en marketingstrategieën wordt aangevuld met een beschrijving van hoe je precies een inspirerend en praktisch marketingplan opstelt. Aan het boek zijn een voorbeeldmarketingplan, checklists en praktische planningstips toegevoegd, evenals een cd-rom met Marketing Plan Pro (een softwarepakket dat een stramien biedt voor het schrijven van een marketingplan). Een apart hoofdstuk is ten slotte gewijd aan de uitvoer van het plan, het controleren van de voortgang en het meten van de resultaten.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Rotterdam